Heb je

vragen?

Heb je vragen en/of opmerkingen voor ons? Neem dan contact op via dit formulier. Je hoort dan snel van ons!

Contact opnemen

"*" geeft vereiste velden aan

Veelgestelde

vragen

Ik zie (op korte termijn) geen plek in de agenda, kan dat?

Helaas gebeurt het wel eens dat we helemaal zijn volgeboekt. We raden je in dat geval aan om de agenda goed in de gaten te houden. Bij afzeggingen komen er opnieuw plekjes vrij, soms ook op korte termijn.

Waarom moet ik naar een kapper die gespecialiseerd is in krullen?

Een kapper die gespecialiseerd is in krullen weet precies welke techniek ze moet toepassen om het beste uit jouw haar te halen. Het resultaat van een goede kniptechniek voor krullen is verbluffend. Je krullen zullen er voller, gezonder en mooier uitzien.

Wat moet ik met mijn haar doen voor ik kom?

Zorg ervoor dat je met droog en schoon haar (zonder stylingproducten) naar de salon komt. Conditioner in het haar is geen probleem. Gebruik geen elastieken om knikken in het haar te voorkomen.

Hoe kan ik mijn online afspraak afzeggen?

Als je online een afspraak hebt gemaakt kun je deze ook weer heel eenvoudig annuleren. In de bevestigingsmail van jouw afspraak staat een link waarmee je binnen enkele seconden de afspraak kunt annuleren.

Ik wil graag een permanent, bieden jullie dat aan?

Jazeker. Wij bieden een heleboel verschillende behandelingen aan, waaronder permanent. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Zijn de prijzen van de behandelingen inclusief het gebruik van verzorgings- of stylingproducten?

Wanneer we je haar wassen, knippen en drogen is het gebruik van shampoo inbegrepen. Voor styling is het gebruik van stylingproducten zoals haarlak ook inbegrepen. Je kunt er ook voor kiezen om je haar extra te laten verzorgen met bijvoorbeeld een treatment. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Wij zijn transparant over onze prijzen. Als we iets willen gebruiken dat niet bij de prijs is inbegrepen, overleggen we dit eerst met je.

Ik heb een product gekocht en wil deze graag retourneren/omruilen, is dat mogelijk?

Helaas is het i.v.m. hygiëne niet mogelijk om gekochte producten te retourneren, omdat wij niet kunnen controleren of het product al is gebruikt.

Wat is het verschil tussen highlights en balayage?

Balayage is kleurtechniek waarbij de stylist met een kwast lagen kleur (highlights en/of lowlights) aanbrengt voor een natuurlijk kleurverloop. Bij balayage zijn geen harde lijnen te zien, maar daarmee is het vaak ook minder opvallend dan highlights. Bij highlights blonderen we verschillende plukjes in je haar en pakken we deze in met folie, waardoor je een heel fris resultaat krijgt.

 

Kan ik ook bij jullie terecht als ik geen krullen hebben?

Natuurlijk! Wij zijn krullenspecialist, maar dat betekent eigenlijk alleen dat we naast al onze kennis over haar- en haarproducten éxtra kennis hebben van krullen. Je kunt bij ons met ieder haartype terecht.

Meer over

Hairworx

Ons team

Tarieven

Afspraak maken

Openingstijden

Maandag 09.00 - 18.00
Dinsdag 09.00 - 18.00
Woensdag 09.00 - 18.00
Donderdag 09.00 - 18.00
Vrijdag 09.00 - 18.00
Zaterdag 08.00 - 15.00
Zondag Gesloten